Vánoce už nikdy nebudou jako dřív ! Ikonická reklama se po 15 letech mění

2225
Sdílejte

Článek pokračuje na další straně

Reklamy se nyní o několik sekund prodlouží.
„Naše reklamy se svým způsobem staly ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku kouzelného zlatého prasátka, které chce každý vidět na Štědrý večer. V letošní kampani jsme toto téma posunuli ještě dál,“ říká pro Mediar.cz marketingová manažerka Kofoly Lucija Tarbajovska. „Díky kouzlu prasátka rozzáří noční oblohu nové souhvězdí prasátko. díky tomu budou moci všichni spatřit malé zlaté prasátko.

Stačí jen najít Velkého vozu a správně spojit hvězdy souhvězdí Velkého vozu,“ vysvětlila Tarbajovská. Na scéně se tak objevila Brenna a její majitelka. „Rozhodli jsme se zasvětit adventní čas kouzelnému příběhu, kde Hlavní zvířecí povahou je prase Zlatuška. číst

Rodině oběti nebyla nabídnuta žádná omluva. Dušan Dedeček (60) se poprvé objevil u soudu

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články