Co to má být? Lidl naštval Čechy. Dejte si pozor na tyto slevové akce !

4290
Sdílejte

Přesto, nebo právě proto, Lidl čas od času rozzuří české obyvatelstvo. Je také pravda, že rád dělá věci jinak, což je součástí jeho obchodního tajemství a úspěchu. V Německu to nedávno nazvali manipulací se zákazníky, například poukazovali na zbytečnou velikost nákupních vozíků, ale zaměřili se také na cenovky.

Ty jsou prý často v Lidlu umístěny trochu matoucí, což někdy vede k chybným nákupům. Určitých problémů s cenovkami si nyní všimli i čeští zákazníci. Jeden z nich natočil video, které zveřejnil na sociálních sítích, kde se rychle setkalo s obrovským ohlasem.

O co šlo? Zákazník narazil na podivně popsanou neakční akci v případě rýže Basmati. Oranžová cenovka označující akci vykázala pokles ceny z 39,90 Kč na 34,90 Kč. Ale hned vedle byla bílá cedule označující běžnou cenu a na ní stála ta po slevě.

Pokračování na další straně

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články