Šokující průzkum: Automobilky nás špehují a shromažďují data o majitelích vozidel! Mají také zmapovanou milostnou aktivitu

874
Sdílejte

„Už to není jen o prodeji aut, abychom vydělali peníze. Je to o sběru dat a jejich následném použití k vydělávání peněz,“ řekl podle Politico Len Caltrider, hlavní autor průzkumu. Množství dat, které automobilky shromažďují, je podle něj „šokující“. Podle něj je moderní automobily mohou sbírat pomocí senzorů, zvukových záznamů nebo kamer namířených dovnitř vozidla.

Mozilla Foundation je nejlépe známá pro spuštění webového prohlížeče Firefox. Provádí však také průzkumy o soukromí v digitálním prostředí. Její lidé nyní kontrolovali zásady ochrany osobních údajů automobilek nebo procházeli aplikace, které nabízejí zákazníkům.

Průzkumu se zúčastnily také BMW, Fiat, Renault, Toyota a Tesla. Výrobci více než čtyř pětin zkoumaných značek vozidel jsou podle průzkumu schopni nabídnout data k prodeji. Podle průzkumu pouze Renault a Dacia nabízejí majitelům možnost smazat všechny shromážděné údaje.

Pokračování na další straně

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články