Tisíce lidí našli za stěračem kalhotky se vzkazem. Šlo o velmi povedenou reklamu

726
Sdílejte

Výrobce uvedl, že cílem bylo ukázat, že jejich spodní prádlo je nejen pohodlné a cenově dostupné, ale také vyrobené z materiálů šetrných k životnímu prostředí. A jako bonus, v případě nespokojenosti nabídli možnost vrácení peněz do 30 dnů od první objednávky. Tato kampaň je příkladem toho, jak může být kreativita v marketingu efektivní. I když některé páry mohly kvůli nedorozumění zažít nepříjemné chvíle, většina lidí se nakonec shodla na tom, že šlo o vtipnou a dobře promyšlenou akci, která značce pomohla získat publicitu a nové zákazníky.

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články