V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Zastavte se a poděkujte Bohu a vesmíru za všechno, co je ve vašem životě – vrátí se Vám to !
- Stará paní urážela matku, které začalo v autobuse plakat dítě. To, co udělal řidič, je nejvíce ŠOKUJÍCÍ !
- Českem otřásla vražda tříměsíčního miminka: Byli to tiší a nekonfliktní sousedé, DETAILY strašlivé tragédie
- Po porodu čekal rodiče šok: Holčička přišla na svět bez očí. Trpí vzácnou genetickou vadou