V průběhu posledních deseti let došlo k pětinásobnému nárůstu počtu takových případů na základních školách, zatímco na středních školách je to dokonce sedminásobek. Tento trend představuje významnou výzvu pro vzdělávací systém a vyžaduje komplexní řešení. Inkluze, tedy začleňování žáků s různými formami postižení do běžných tříd, byla v České republice zavedena s cílem poskytnout rovné vzdělávací příležitosti všem dětem. Nicméně, s rostoucím počtem žáků s poruchami chování se ukazuje, že současné podmínky a přístupy nemusí být dostatečné pro zvládání této situace. Učitelé se ocitají pod stále větším tlakem, neboť se musí vypořádávat s náročnými situacemi ve třídách, kde jsou žáci s poruchami chování. Často jim chybí dostatečná podpora a speciální školení, která by jim pomohla efektivněji pracovat s těmito dětmi.
Kam dál?
- Němka po 9. letech ukončila vztah s Boeingem 737. Stále jsme přátelé, říká
- Na třídní schůzce dal otec matkám takovou lekci, že oněměly
- Malý chlapeček napsal dopis do psího nebíčka: Odpověď ho však velmi překvapila a velmi potěšila
- Zemřel válečný veterán Emil Boček. Poslední žijící československý stíhač RAF