Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Rostliny se učí žít ve světě bez hmyzu. Vymírání spustilo evoluční změny
- Zima se vyjasňuje. Meteorologové mají představy o tom, kdy přijde mráz a sníh
- Pronajali si pozemek a navozili tam stovky tun odpadu: Pohled na místo je strašný! Policie je již obvinila
- Meteorologové varují před zákeřným jevem El Niño: Přinese dlouhou a krutou zimu







