Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Malý chlapeček napsal dopis do psího nebíčka: Odpověď ho však velmi překvapila a velmi potěšila
- Zásah policie na Karlově univerzitě. Studenty vyděsil mladík s černou taškou
- Nešťastný otec nese své mrtvé dítě a pomalu ho vkládá do rakve své ženy: Prosí o jediné – NEPIJTE ALKOHOL za volantem!
- „Dítě mi zabíjel v náručí.“ Za smrt chlapce po výplachu žaludku zaplatí nemocnice rodičům 4,4 milionu







