Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- Polský ministr obrany prohlásil, že by Varšava mohla Kyjevu pomoci s navracením ukrajinských občanů v branném věku. Mezi tamními Ukrajinci to vře
- Nákupní šílenství v Česku: Za všechno mohou vajíčka v akci! Lidé vzali obchody útokem, vyprodané byly za pár minut
- Tato desetikoruna má hodnotu až 35 000Kč a možná jí máte v peněžence i vy. Jak to poznáte?
- Nostradamova předpověď na druhou polovinu roku je děsivá ! Snad se to nevyplní