V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Smutná zpráva : Zemřel Matěj (†17), který jako tříletý ochrnul po trhání mandlí
- Nešťastný otec nese své mrtvé dítě a pomalu ho vkládá do rakve své ženy: Prosí o jediné – NEPIJTE ALKOHOL za volantem!
- AKTUÁLNĚ : Trojnásobná vražda v Hořovicích: Muž zabil ženu a dvě malé děti, do bytu se dobývali hasiči
- Proč má muž povinnost zajistit ženu? Psycholog má na tohle zajímavý názor








