V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Na Semilsku se čtyřletý chlapec odpoutal od dětské sedačky a vběhl přímo pod auto
- Hororový objev archeologů: V podzemí se ukrývala laboratoř! Vědci tam dělali pokusy na lidech
- Smutná zpráva : Zemřel Matěj (†17), který jako tříletý ochrnul po trhání mandlí
- Domácí porod skončil neštěstím: Žena měla rodit císařem, do nemocnice odmítla, dítě zemřelo