V době, kdy e-commerce nabírá na síle, je pro kamenné obchody důležité inovovat a zlepšovat zákaznický zážitek, aby udržely své postavení na trhu. Lidl se tímto krokem nejen snaží zefektivnit proces platby a zkrátit fronty u pokladen, ale také poskytuje zákazníkům větší kontrolu nad svým nákupním procesem. S postupným zaváděním těchto samoobslužných pokladen v dalších zemích, kde Lidl působí, se může tento způsob nakupování stát novým standardem.
Kam dál?
- Varování pro pejskaře: Fenka snědla tuto pochoutku, mohla zemřít!
- Je to pohodlné a nebo nebezpečné? První mikročipy implantované do lidí nám usnadní život?
- 77 letá žena nosí na zádech ochrnutého syna, dělá to už 59 let…
- Při přestřelce v pražském paneláku zemřel policista. Vrah střílel kolem jako smyslů zbavený