Hlavní fasádu tvořilo obrovské okno o rozměrech 30 x 18 metrů. Denní návštěvnost dosahovala v průměru 35 tisíc lidí, před Vánoci až dvojnásobek. Během největšího náporu se musel vstup omezovat. V Bílé labuti se prodávalo široké spektrum zboží od parfémů, přes látky, konfekci až po nábytek. Konaly se zde i výstavy uměleckých děl a módní přehlídky.V posledních letech sláva obchodního domu poněkud vybledla, ale plánovaná rozsáhlá rekonstrukce by mu měla vrátit lesk a proměnit ho v moderní nákupní galerii s revitalizovaným okolím. I přes určitý úpadek zůstává Bílá labuť důležitou architektonickou památkou a připomínkou golden éry pražských obchodních domů.
Kam dál?
- Výchova dětí za socialismu a jaká byla nejoblíbenější jména?
- Pamatujete jaké byly školní pomůcky za minulého režimu ? Číňan, piják nebo verzatilka zvaná flusačka
- Byly masové výrobky za socialismu chutnější a zdravější než ty, které jsou k dispozici na trhu dnes ?
- Kosmetika za socíku? Nivea, pitralon, Živé květy a šeříkové mýdlo. I za socialismu se chtěly ženy líbit







