Odpovědnost a stres
Práce v obchodě vyžaduje velkou dávku odpovědnosti. Pokladní mají na starosti finanční hotovost, musejí umět komunikovat s lidmi a zvládat stresové situace. Na denní bázi čelí různým problémům a situacím, které mohou být velmi vyčerpávající. Kromě toho, práce za kasou, ať už se sedí nebo stojí, je fyzicky náročná.Stresující komunikace s veřejností-Podle samotných pokladních, lidé často na nich vybíjejí své osobní frustrace nebo špatnou náladu. Je důležité si uvědomit, že pokladní jsou také jen lidé a mají právo na chyby či špatné dny. V závislosti na povaze a motivaci jednotlivců se může lišit, jak s těmito situacemi pracují.Umění úsměvu-Pokladní jsou očekáváni od zákazníků, že i přes vlastní špatnou náladu budou usměvaví a přívětiví. To není vždy snadné, zvláště po střetu s nezdvořilým zákazníkem.Finanční ohodnocení-I když byla práce pokladních kdysi špatně placená, dnes se situace poněkud zlepšila. Průměrná mzda se podle webu Platy.cz pohybuje mezi 24 969 až 43 475 Kč. K tomu se často přidávají různé zaměstnanecké benefity, což práci dělá atraktivnější.Co pokladním na zákaznících nejvíce vadí-Nezdvořilost: Pokladní často zmínili, že zákazníci neumí pozdravit ani poděkovat. To je považováno za základní projev slušnosti.Poznámky o účtenkách: Fráze jako „to je pro Babiše“ nebo „to mi nikdo neproplatí“ jsou pro pokladní nesnesitelně ohrané.Požadavek na bezplatné služby: Když se něco pokazí a musí se čekat, zákazníci často požadují nákup zdarma. To je samozřejmě nemožné a pro pracovníky za kasou velmi otravné.Arogance: Někteří zákazníci se chovají povýšeně, jako by jim obchod patřil. To vytváří napjatou atmosféru mezi prodavači a zákazníky.Telefonování a sluchátka: Zákazníci, kteří při placení telefonují nebo nosí sluchátka, vytvářejí pocit nezdvořilosti a nerespektu vůči pokladním.Smlouvání o cenách: Dalším častým problémem je smlouvání o cenách zboží, což pokladní nemohou ovlivnit.