Názor pokladních na zákazníky: Jsou nepříjemní, arogantní, nevychovaní a myslí si, že jim patří svět

1137
Sdílejte

Světlé okamžiky

Samozřejmě, že ne všichni zákazníci jsou arogantní a nezdvořilí. Někteří dokáží svým milým chováním zvednout náladu a zpříjemnit den. Například mladý chlapec, který řekl pokladní, že je krásná, nebo zákazníci, kteří projevují vděčnost a respekt. Tyto okamžiky pomáhají pokladním vyrovnat se s těžkými dny.Je důležité připomenout, že všechno je o slušném chování, toleranci a respektu na obou stranách. Jen tak se může zlepšit atmosféra mezi zákazníky a pokladními, což by vedlo ke spokojenějším nákupům i pracovním dnům.

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články