Chtěl jsem lidi odškodnit za vzniklé problémy, ale cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.“Situace se ještě zhoršila, když si zákazníci začali stěžovat na různé problémy, včetně jídel, která snědli již před měsícem. Firma proto musela vydat další prohlášení, ve kterém upřesnila, že na milion rublů mají nárok pouze ti zákazníci, kteří nahlásili své potíže Rospotrebnadzoru a pouze v případě, že se prokáže spojitost s jídlem z Žizňmartu.
Kam dál?
- Dobrovolníci vyzkoušeli VAKCÍNU proti Covidu: Toto jsou vedlejší příznaky!
- Nezajímá mě, že jste v důchodu anebo že chvátáte. Ve frontě mě nikdo předbíhat nebude
- Iva z Ulice bude v roce 2024 místo přechodu řešit přebalování vlastního miminka
- Mladá žena vydělává desítky tisíc prodejem použitých ponožek. Její rekord byl i 181 tisíc korun. Popsala co s nimi zákaznici dělají