To způsobovalo, že zákazníci LIDLu museli často hledat jiná místa, někdy i několik ulic od prodejny.Nové opatření je velmi jednoduché. Při nákupu v LIDLu si zákazník vyzvedne u pokladny parkovací lístek, který potvrdí, že využil nakupování v prodejně. Tento lístek poté umístí na přední sklo svého automobilu. Parkování je tímto způsobem kontrolováno a zajistí, že místa jsou k dispozici především těm, kteří skutečně přišli nakupovat.Parkovací lístky budou platné po dobu dvou hodin, což by mělo být dostatečné pro běžný nákup. Pokud si přejete v obchodě strávit více času, je možné zažádat o prodloužení platnosti lístku, což může provést pověřený personál na pokladně.Reakce zákazníků na nové opatření jsou smíšené. Někteří vítají tento krok a věří, že to výrazně zlepší dostupnost parkovacích míst. „Je to skvělý nápad. Často jsem nemohl najít místo k zaparkování, protože parkoviště bylo plné aut lidí, kteří nešli do obchodu,“ říká jedna z pravidelných zákaznic.Na druhou stranu se objevily i hlasy kritiků, kteří se obávají, že nové opatření přinese komplikace a další zdržení při nákupu. Někteří zákazníci také upozorňují na možné problémy v případech, kdy budou pokladny přeplněné, a vyzvednutí lístku bude znamenat dlouhé čekání.
Kam dál?
- Jsi prodavačka, tak mazej do práce! Já jsem úředník, mám volno, a proto si chci ve svátek nakoupit
- Zázraky skutečně existují: Toto je děťátko, které PŘEŽILO POTRAT!
- Jakou rukou se mají otevírat dveře od auta? Za použití té špatné mohou řidiči dostat pokutu
- Prarodiče nikdy neumírají, stávají se neviditelnými. Tento dojemný příběh si musí přečíst každý