5 největších zlozvyků zákazníků : : Děti jí nezaplacené rohlíky, dospělí si stříkají parfémy či mačkají ovoce. Jak na to reagují supermarkety ?

7297
Sdílejte

V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.

Kam dál?

Žena se rozhodla pro odvážný experiment. Smíchala několik samoopalovacích krémů, aby získala. Výsledek vyděsí i ty nejotrlejší

Začala nová reality show Zrádci! Tohle se TV Prima povedlo, nová hra opravdu baví

Opilý rakouský chirurg způsobil dopravní nehodu, když cestou do práce srazil cyklistu. Pak šel na sál a operoval tři pacienty

Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…

Německý řetězec drogerií Müller míří do Česka. Hledá zaměstnance a nabízí platy i přes sto tisíc korun

Další články