Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- OBROVSKÉ NEŠTĚSTÍ na konci prázdnin: Ve vodní nádrži se utopily dvě děti!
- Když jsem se koupala, můj syn si lehl na podlahu a řekl mi “Maminko, už chci jít do nebe”
- Velké neštěstí v Kravařích na Opavsku : Pětiletá dívka se udusila po vdechnutí párku v rohlíku
- Syn na matku vůbec neměl čas a skoro vůbec ji nenavštěvoval. Ona mu uštědřila cennou lekci !