Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Otevřela dveře a ztuhla: Svého manžela hledala 8 měsíců a našla ho mrtvého ve skříni s vánočními dárky
- Jak se to mohlo stát ? Lékař si popletl pacientky a provedl potrat na nesprávné těhotné ženě!
- Zákon přitažlivosti: 16 způsobů, jak přitáhnout k sobě to, o čem sníte
- Dezolátní stav dětského oddělení Thomayerovy nemocnice. Starými okny fouká na nemocné děti a miminka? Dejte tam peřinu