Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- Takto vypadá skutečná, PRAVÁ LÁSKA: 92letý muž zpívá své umírající ženě jejich osudovou píseň
- Podnikatelský šok : Hospody prožívají hotovou katastrofu, rok od roku je jich stále méně!
- Světem otřásly FOTOGRAFIE těžce nemocného chlapečka (4): Podívejte se, jaký byl jeho další osud
- Z Ukrajiny přijde nová vlna uprchlíků. Expert řekl, kdy a kolik jich dorazí