Seniorka stále požadovala vrácení peněz. Vedoucí prodejny jí však nevyhověl, což ji ještě více rozčílilo a podnítilo její nekonečné volání na tísňovou linku.Podle policejní mluvčí Andrey Cejnkové se žena dožadovala přítomnosti policejní hlídky na místě, přestože jí bylo vysvětlováno, že reklamace nespadají do kompetence policie a že by měla svůj problém řešit s Českou obchodní inspekcí. I přes důrazná upozornění na zneužívání tísňové linky žena neustále volala.Důvod jejího sporu s obchodníkem a zda volala z reklamovaného telefonu, policie nezmínila. Co je však jisté, je její rostoucí agresivita. Několik operátorů se s ní střídalo při přijímání jejích hovorů a jeden dokonce vyslal hlídku, aby jí vysvětlili, co je zneužívání tísňové linky. Toto opatření se však ukázalo jako zbytečné, neboť seniorka volala znovu.
Kam dál?
- Na třídní schůzce dal otec matkám takovou lekci, že oněměly
- Psa uvízlého ve sněhu chtěli zachránit, pak si všimli, že pod ním něco je
- Nejlepší léta mého života byla u babičky! Pamatujete si ještě, jak dobré bylo hrát si na zahradě a jíst nezralé ovoce ze stromu?
- Matka († 35) dvou dětí vypila příliš mnoho vody najednou, stálo ji to život: Jak je to možné?