Lidl přichází s novinkou, která by mohla změnit způsob, jakým nakupujeme. V některých svých německých obchodech, začínající pilotním projektem v Bietigheim-Bissingen, zavádí samoobslužné pokladny.Tato změna není pouze kosmetická; jde o strategický krok, který může zlepšit zákaznický zážitek a zároveň efektivitu prodejny. Na rozdíl od Velké Británie a Švýcarska, kde Lidl využívá technologie společnosti Diebold Nixdorf, v Německu se rozhodl pro hardware od švýcarského specialisty 4POS ve spojení s platformní strategií.
Kam dál?
- 13 základních věcí, které by se měl každý naučit do 30 let
- Češka po porodu pohřbila syna v květináči: Absurdní obhajoba před soudem !
- Manžel objevil skrýš své zesnulé manželky. To, co tam našel, ho uvrhlo do skutečného šoku…
- „Spalovákům“ odzvonilo: Od roku 2035 si už nové auto na benzín či naftu nekoupíme