Ruský supermarketový řetězec Žizňmart v Jekatěrinburgu se stal centrem pozornosti kvůli neobvyklému incidentu koncem května. Mnozí zákazníci si stěžovali na závažné trávící problémy po konzumaci jídel zakoupených v těchto obchodech. Někteří z nich kontaktovali ruský úřad na ochranu spotřebitelů, Rospotrebnadzor.V reakci na tyto stížnosti Žizňmart slíbil, že postiženým zákazníkům vyplatí kompenzaci ve výši jednoho milionu rublů (asi 260 tisíc korun), pokud se prokáže, že problém skutečně způsobil jejich potravinářský sortiment.
Kam dál?
- Nasupená seniorka z Brna vyžadovala řešení reklamace na tísňové lince. Hrozí jí za to tučná pokuta
- POZOR ! V moři číhá masožravá bakterie. Jaké jsou příznaky onemocnění?
- Muž našel fenku. Uši a oči měla pokryté podivnými boulemi. Lékařský tým jí zachránil život. Podívejte se jak dnes vypadá…
- 23leté ženě lékaři chlapečka vyjmuli z dělohy. Pak ho vrátili a nechali znova narodit