Jedna 67letá seniorka z Brna prokázala velkou dávku sebevědomí, když opakovaně telefonovala na tísňovou linku 158 a žádala policii o pomoc při řešení reklamace jejího mobilního telefonu. Navzdory opakovaným upozorněním operátora, že policie tyto záležitosti neřeší a že se tím dopouští zneužití tísňové linky, seniorka nepřestávala volat. Dokonce vyhrožovala, že nepřestane telefonovat, dokud ji tísňová linka nezažaluje.Celý incident se odehrával v jednom z brněnských obchodních center, kde prodejna již čtyřikrát odmítla její reklamaci na mobilní telefon.
Kam dál?
- Muž na elektrokole děsil řidiče na D1. S igelitkou v ruce mířil z jižní Moravy do Prahy
- Celoživotní láska: Narodili se ve stejný den, přežili spolu tak krásných 75 let a odešli spolu do nebe pouze s rozdílem jediného dne…
- AKTUÁLNĚ : Nejčernější den Černé Hory! Muž po rodinné hádce zastřelil 10 lidí, zemřely i děti: Politici reagují
- Podle aktuálních výhledů Ministerstva financí by průměrná mzda v zemi měla do roku 2026 překročit hranici 50 tisíc korun