V supermarketech často dochází k situacím, kdy zákazníci zapomínají na to, že zboží, které si prohlížejí a zkoušejí, je majetkem obchodu až do chvíle, kdy je zaplaceno. To zahrnuje různé zlozvyky, které mohou být z hlediska obchodních pravidel problematické. Takovou situací může být například to, když rodiče svým dětem dávají jíst pečivo nebo pít nápoj před tím, než dorazí k pokladně, kde za toto zboží zaplatí. Dalším běžným chováním je, že si dospělí zkouší parfémy nebo deodoranty, aniž by měli v úmyslu je zakoupit. Někteří spotřebitelé také neodolají mačkání ovoce, aby zjistili jeho zralost.
Kam dál?
- Tato matematická hádanka Vám dá pořádně zabrat. Jaký je výsledek tohoto příkladu?
- Každý rok nalétá více než 13 000 kilometrů, aby viděl svou zraněnou družku
- Boží dopuštění u Luční boudy. Valí se množství vody ve směru na Špindlerův Mlýn
- Pokud jedno z těchto 15 jmen máte, přitahujete muže jako magnet !








